Resultaat 1 - 10 (van 42)

• Jaarverslag 2023 Bekijk details

1 mei 2024

KopGroep Bibliotheken kijkt terug op een jaar vol beweging. Bol van bezigheden, maar ook van een positief gonzen door de straten.

• Hoge score voor een klantgerichte beleving bij KopGroep Bibliotheken! Bekijk details

8 februari 2024

Hoe klantgericht is de bibliotheek? Met deze vraag bezochten mystery guests 36 vestigingen van zeven deelnemende bibliotheken in Noord- en Zuid-Holland, waaronder acht vestigingen van KopGroep Bibliotheken. Met een gemiddelde van 9 eindigt KopGroep Bibliotheken in de top 3!

• Opening eerste Taalhuis in Hollands Kroon Bekijk details

11 januari 2024

In de bibliotheek aan het Loggersplein in Wieringerwerf opent wethouder Mary van Gent woensdag 17 januari om 14.00 uur het eerste Taalhuis in de gemeente Hollands Kroon.

• Aangepaste openingstijden 15 januari Bekijk details

10 januari 2024

Op 15 januari vanaf 17.00 uur vieren we met al onze medewerkers en vrijwilligers het nieuwe jaar. Daarom sluiten onze bibliotheken op deze dag iets vroeger dan normaal.

• Update abonnementstarieven Bekijk details

30 november 2023

De abonnementsprijzen voor 2024 zijn bekend. Voor het komende jaar voeren we een kleine indexering door.

• Online Bibliotheek app vernieuwd Bekijk details

13 november 2023

Sinds 13 november is er een nieuwe versie van de Online Bibliotheek app beschikbaar. Wat betekent dit voor jou?

• Informatiepunt Digitale Overheid Texel geopend Bekijk details

10 november 2023

Vrijdagmiddag 10 november werd in de bibliotheek van Den Burg het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) feestelijk geopend door wethouder Remko van de Belt. Het IDO in de Texelse bibliotheek wordt georganiseerd in samenwerking met Texels Welzijn.

• Gratis webinar Week van de mediawijsheid Bekijk details

26 oktober 2023

Online zijn we constant met elkaar in contact. Zonder er over na te denken en met een scherm tussen ons in, is ook een kwetsende reactie snel geplaatst. Moeten we het altijd met elkaar eens zijn? Zeker niet. Kritische vragen stellen, commentaar geven of je mening uiten mag en houdt ons als samenleving scherp. Maar er is een grens.

• Helder Licht Bekijk details

31 augustus 2023

'Helder Licht' straalt van 27 oktober t/m 12 november voor de 6de keer in Den Helder. Laat je betoveren door School 7 en 12 andere unieke nautische lichtkunstwerken die Den Helder doen schitteren. Wandel de 2 km route, startend bij de Watertoren, met als hoogtepunt een projectie op de onderzeeƫr De Tonijn. Beleef magische avonden van 19.00 tot 23.00 uur.

• Bibliotheek Tuitjenhorn weer geopend Bekijk details

19 juni 2023

De bibliotheek in Tuitjenhorn is weer geopend! Mede dankzij de subsidie van de Provincie Noord Holland heeft KopGroep Bibliotheken de bibliotheek verduurzaamd.

Paginanavigatie