Resultaat 1 - 10 (van 36)

• Lang leze de zomer! Bekijk details

25 juli 2024

De zomer blijft dé tijd om lekker te lezen. Eindelijk rust om een boek in te duiken. In de tuin, op het strand, aan het zwembad. Thuis of op vakantie! KopGroep Bibliotheken heeft speciaal voor jou een selectie gemaakt van de mooiste boeken uit jouw favoriete vakantieland.

• Eén inlog voor alle bibliotheekdiensten Bekijk details

25 juli 2024

Alle openbare bibliotheken werken vanaf nu samen met één inlogsysteem. Waarom is dat goed nieuws? Omdat jij vanaf nu inlogt bij KopGroep Bibliotheken én de Online Bibliotheek. Je hoeft dus niet meer opnieuw in te loggen als je een e-book of luisterboek wilt lenen. Ook het lenen bij een andere openbare bibliotheek wordt makkelijker. Handig toch? Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, wij helpen je dan verder.

• Jaarverslag 2023 Bekijk details

1 mei 2024

KopGroep Bibliotheken kijkt terug op een jaar vol beweging. Bol van bezigheden, maar ook van een positief gonzen door de straten.

• Hoge score voor een klantgerichte beleving bij KopGroep Bibliotheken! Bekijk details

8 februari 2024

Hoe klantgericht is de bibliotheek? Met deze vraag bezochten mystery guests 36 vestigingen van zeven deelnemende bibliotheken in Noord- en Zuid-Holland, waaronder acht vestigingen van KopGroep Bibliotheken. Met een gemiddelde van 9 eindigt KopGroep Bibliotheken in de top 3!

• Opening eerste Taalhuis in Hollands Kroon Bekijk details

11 januari 2024

In de bibliotheek aan het Loggersplein in Wieringerwerf opent wethouder Mary van Gent woensdag 17 januari om 14.00 uur het eerste Taalhuis in de gemeente Hollands Kroon.

• Update abonnementstarieven Bekijk details

30 november 2023

De abonnementsprijzen voor 2024 zijn bekend. Voor het komende jaar voeren we een kleine indexering door.

• Online Bibliotheek app vernieuwd Bekijk details

13 november 2023

Sinds 13 november is er een nieuwe versie van de Online Bibliotheek app beschikbaar. Wat betekent dit voor jou?

• Informatiepunt Digitale Overheid Texel geopend Bekijk details

10 november 2023

Vrijdagmiddag 10 november werd in de bibliotheek van Den Burg het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) feestelijk geopend door wethouder Remko van de Belt. Het IDO in de Texelse bibliotheek wordt georganiseerd in samenwerking met Texels Welzijn.

• Bibliotheek Tuitjenhorn weer geopend Bekijk details

19 juni 2023

De bibliotheek in Tuitjenhorn is weer geopend! Mede dankzij de subsidie van de Provincie Noord Holland heeft KopGroep Bibliotheken de bibliotheek verduurzaamd.

• Hulp bij digitale zorgzaken Bekijk details

30 april 2023

Digitale ontwikkelingen in de zorg gaan snel en kunnen ingewikkeld zijn voor patiënten. Noordwest Ziekenhuisgroep, huisartsenorganisatie HONK en HKN, KopGroep Bibliotheken en Bibliotheek Kennemerwaard zijn een samenwerking aangegaan om patiënten hierbij te helpen.

Paginanavigatie